close

追星日xd
悶+逼死+企死
@@
{還要不是為了禹哲}

8時多到...
陪+wai去買早餐..
坐係地下食=]
之後tung&sillmandy到,
有pass,d人去左中間,
閃前左d..
由於我地係咁出出入入,,由第一行企到2.3行..
好在我地係柱果到..
之後去左買野食(多人有個無聊人同我地睇野)
最後得我買野飲==
回來之後,企左好耐..
d,人話可以企前d.後面d人係咁推
頂!
仲有前面d人d手牌!頂!!!!!
今日我聼到d人叫得最多果句係[[[放低牌]]]
xd



7:30出.
7:00回

回家後,daddy係到=o=1
好耐都冇日咁早!早回來,一定唔係好野==
真係受傷了==...唔怪之打比我叫我快d回來..==
@@
晚上..出去食.
我表妹今日唔使我講都知佢地來左..xd



追禹哲都冇咁辛苦...
我為什麼要去??
-3-
1.陪+wai,
2.見朋友們,(karen,不要不去...)
3.為後援(沒有了愛,,只是為工作而工作)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☆MANDY★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()